Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

"Mami, oblečeme pani?"

...ptá se mě můj 3-letý syn. Tím má na mysli, že si chce v Lookletu vybírat a hlavně "klikat" na oblečení, které se mu líbí a které se mu vzápětí zobrazí na modelce. To "kouzlo kliknutí" ho fascinuje. Tak "jdeme obléknout tu paní".

"Tak...vyber si paní, která se ti nejvíc líbí", říkám a on má ihned jasno.

"Tahle."

"Chceš, aby si oblékla kalhoty, sukni nebo šaty?"

"Šaty."

"Hmmm a krátké nebo dlouhé?"

"Dlouhé."

Trochu se mi ulevilo, asi jsem nechtěla, aby projevil tak brzy "chlapácký přístup" - krátké, obtažené, vše odhalující...

Vybírá dlouhé šaty, ale nic se mu nelíbí. Kliká a kliká, zkouší "ještě tohle a ještě tohle" a nebere to konce. Začínám si myslet, že to nepůjde. A najednou řekne: "Já chci krátké!"

A je to tady!

"Tak které?" Zkusí červené, zlaté, není to ono a nakonec se rozhodne pro tyhle:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tak to jsem zvědavá, co z toho bude, běží mi hlavou.

A Jára: "Dáme jí boty."

"To je jasné", říkám a překvapuje mi, jakým způsobem uvažuje.

"Tak které?"

"Tyhle."

"Tyhle? Fakt?"

"Fakt".

Má jasno:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nelíbí se mi to, ale je to "jeho paní".

"Dáme jí něco, aby jí nebyla zima? Svetr, kabát, sako...?"

"Kabát. Tohle chci."

Zvolil ihned a podle mne skvěle!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...a začínám si myslet, že "z toho" může být něco opravdu zajímavého.

"Oblečeme paní punčochy, když už má ten kabát, bude jí tepleji?"

"Jo, chci."

"Tak vybírej, až se ti bude něco fakt líbit...."

Ukazuje mi na monitor: "Tady."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ještě jí můžeme dát klobouk nebo čepici."

"Červenou", odpoví jednoznačně a hledá už jen tuhle barvu.

"Tohle", a ukazuje na červený baret.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"A ještě třeba šálu nebo šátek..."

Dívá se, vybírá... a tady poprvé váhá mezi dvěma.

"Tohle nebo tohle."

Klikám na jeho první volbu.

 

Nevěřím vlastním očím, co z té společné hry vzniká.

"Musíme jí dát ještě kabelku."

"Jakou?"

"Tak vybírej, zase až se ti bude nějaká líbit, řekni..."

A další zaváhání. Volí zase mezi dvěma.

"Modrou."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Tak to je parádní" - mám radost, vlastně jsem překvapená, zaskočená...

"Tak a poslední, vybereme, kde ta paní je."

Je to rychlé.

"Tady."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Takže první Járův outfit vypadá takhle:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...A pak mi ještě napadlo, jak by vypadal outfit z těch "druhých voleb". A ten mi překvapil snad ještě víc. Jára i sám rozhodl, že paní bude stát na jiném místě :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MÁM RADOST! Z Járy, ze společného času, z výsledku.

Fashion style by Jára H. :-)

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lea Winterová | pondělí 29.8.2011 8:48 | karma článku: 16,10 | přečteno: 1479x
  • Další články autora

Lea Winterová

Velrybí ocasy, muffiny a jiné (ne)dobroty

Mohlo by se zdát, že budu psát o jídle, nových receptech a doporučeních, kam zajít na dobré jídlo... Mohlo by se zdát, že povzbudím vaše chuťové pohárky, začnete slinit a těšit se, že byste si něco takového během týdne mohli dopřát. Mohlo by se zdát, že to bude příjemné čtení.

5.11.2012 v 11:05 | Karma: 26,37 | Přečteno: 2540x | Diskuse| Osobní

Lea Winterová

Hvězdy podzimní kolekce, ve kterých nezazáříte

Tak mi dneska - nebo už včera? – přišel newsletter od firmy "XYZ". Nabízejí mi ke koupi „hvězdy podzimní kolekce“. Upřímně jsem trochu zaražená. Hvězdy? Nemají snad hvězdy zářit? Fascinovat? Přitahovat? Vybízet k myšlenkám a chuti hledat „nové cesty a světy“? Marně hledám paralelu...

23.10.2012 v 9:05 | Karma: 11,38 | Přečteno: 943x | Diskuse| Ona

Lea Winterová

ethno - může být pro každého

Je škoda, že když se řekne "ethno styl", většině z nás se vybaví hippies nebo všechny ty "přírodní ženy", které i poslední kousek ženskosti schovají pod kaskádové sukně a vytahané batikované tričko, kolem krku jim visí dřevěné korále a jsou zásadně nenalíčené.

2.2.2012 v 9:50 | Karma: 11,84 | Přečteno: 1365x | Diskuse| Osobní

Lea Winterová

...bude bál...

Nejsem "bálový" typ. Ale jednou za rok vždycky přijde událost, která do téhle kategorie spadá a které se musím zúčastnit. A vždycky mi to "jednou za rok" vyděsí :-)

26.1.2012 v 9:45 | Karma: 10,07 | Přečteno: 989x | Diskuse| Osobní

Lea Winterová

vestičková...

...miluji vestičky. I jednoduchému modelu totiž dodají šmrnc. Splňují všechny moje nároky na zvládnutí "hektického rána", kdy vypravuji syna do školky - rychlé, stylové a navíc: finančně nenáročné.

24.1.2012 v 9:40 | Karma: 10,86 | Přečteno: 1338x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4329x
Mám ráda:
kulturu Geiš a Samurajů - ruské autory a Chaima Potoka - Tao a Judaismus - Led Zeppelin, Guns and Roses a gregoriánské chorály - svou motorku a cestování - malování, fotografování a vlastně cokoliv, co mne inspiruje

Nemám ráda:
levicovou politiku - když se někdo "veze na systému" - ženy se scénářem "chudinky" - davy lidí

...a opravdu nemám ráda feminismus.