Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

nebeská

20. 5. 2008 13:40
...

No a teď  jste to vysvětlila a je to jasné... Já jsem děsně úzkostná, bála bych se jít snad i na záchod... Nesoudím, že jste pracovala. Naopak mi přijde fajn, že jste měla možnost pracovat aniž byste někam chodila. čili pro vás to nemusela doma být až taková nuda... že kvůli penězům, to mě ani nenapadlo, spíš prostě proto, že je těžké se práce vzát.

0 0
možnosti
N

nebeská

15. 5. 2008 23:00
chapu

Nechci mluvit uplne tady za kolegu Galilea, ale napadlo me to pri "Zrušila jsem telefonicky plánovanou prezentaci u jednoho klienta" - z toho mi nejak nevyplynulo, ze jste nemela prezentovat vy... Nechtela jsem se vas dotknout, fandim vam a jsem rada, ze vas pribeh zprostredkujete vsem...

0 0
možnosti
LW

Medussa

16. 5. 2008 10:05
Re: chapu

Ano, zrušila jsem plánovanou prezentaci, na kterou měl jet kolega a já v případě, že budu vpořádku - na tu prezentaci jsme čekali 2 roky a bez mé přítonosti neměla v danou chvíli smysl.

Kdybych byla vpořádku, jela bych na ní. (Nasedla bych do auta, nechala se tam odvézt, vystoupia z auta, vyjela výtahem, sedla si na židli, dělala supervizi, sjela výtahem, nasedla do auta a vystoupila před domem) Ano. Byla to jediná prezentace, kterou bych v období posledních 5 měsíců těhotenství měla. Jak říkám - pracuji z virtuální kanceláře.

Výkladů textu je vždy mnoho, o to víc nerozumím tomu, že někdo vidí jen jeden možný výklad a "řízne". (Předpoklad, že pracovat, znamená někam docházet . Že pracovat, znamená dělat to kvůli penězům - jsou fakt lidi, kterým je práce koníčkem...klidový režim znamená nedělat nic?)

0 0
možnosti
N

nebeská

15. 5. 2008 22:48
chapu

Taky nechci zcela hovořit tady za kolegu Galilea... Ale napadlo mě to u "Zrušila jsem telefonicky plánovanou prezentaci u jednoho klienta" - nepisete, ze neslo o vasi prezentaci. doufam, ze se vas to nedotklo, moc vam fandim...

0 0
možnosti
G

GalileoGalileovič

15. 5. 2008 15:37
bez obalu...

...přednější bylo vydělávat korunky, že?

0 0
možnosti
LW

Medussa

15. 5. 2008 16:25
Re: bez obalu...

Ráda bych porozumněla...prosím, vysvětlete. Díky.

0 0
možnosti
ES

Annastasie

12. 5. 2008 22:30
A co upozornění gynekologa?

Dobrý den, úvodem mé reakce Vám chci oboum popřát hodně zdraví a hodně síly v tak náročném boji.

Dále mě ale napadá, jestli si za to všechno trápení nemůžete tak trochu sama..vždyť doktor vás varoval a vy jste to podle vašich slov vydržela asi týden..Nezlobte se na mě, ale to mi připadá nezodpovědné...

0 0
možnosti
LW

Medussa

13. 5. 2008 17:11
Re: A co upozornění gynekologa?

Ano, mohu si za to svým dílem sama - už jsem to tu i někde psala. A současně jsem psala, že můj gynekologický problém měla velká řada žen a dítě donosily i bez omezení v těhotenství. (ve zprávě z porodnice je napsáno, že důvod předčasného porodu je neznámý a mou gynekologickou zprávu viděli - takže fakt nevím).

U mne to nevyšlo. Není k tomu, co říct. Že mi nejde o soucit a že píši, jak to bylo. Nechci nic tajit. Moje chyby k tomu patří.

Možná si to přečte byť jediná budoucí máma, co má podobný nález a dokáže vydržet ležet (i třeba tři měsíce).

To by bylo přece strašně fajn!

0 0
možnosti
JS

Kiwi328

11. 5. 2008 12:12
Držím palce

Mám co dělat, abych nebrečela. Moc vám držím palce abyste všechno zvládli. Mají pravdu ti co vám napsali, že nemá smysl se obviňovat. Moje matka tvrdí, že zdravé těhotenství vydrží všechno - a jestli nebylo něco úplně v pořádku, tak je to osud, příroda, bůh - vyberte si. Přeji vám hodně sil při péči o chlapečka, neplýtvejte silami na zbytečné hledání toho, co jste udělala špatně. Pamatuju si, jak jsem si stokrát říkala "kdybych udělala/neudělala to či ono, tak by třeba". Pak jsem hovořila s opravdovým odborníkem na danou nemoc, který mě i dceru znal detailně a ten mi vysvětlil, že šance něco ovlivnit byla minimální. Když jsem v těhotenství nekouřila, nebrala drogy, nepila alkohol a podobně, tak jsem neměla šanci zabránit problémům, které přišly. Dnes je dcera dospělá, chytrá, krásná a prostě celkově úžasná. Věřím, že za dvacet let budete vy psát nějaké mamince totéž o svém synovi. Držte se.

0 0
možnosti
LW

Medussa

11. 5. 2008 21:38
Re: Držím palce

Děkuji V

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

8. 5. 2008 7:50
silně emotivní článek

ráda si přečtu pokračování. Držím palečky a přeji hezký den:-)Gotterová

0 0
možnosti
JP

bjelka

7. 5. 2008 18:26
Hodně štěstí!

Hezký den, moc Vám a chlapečkovi držím pěsti. A přidávám se k těm, kteří Vám upřímně radí - zapomeňte na sebeobviňování a buďte alespoň odteď už pořád jen v pohodě!

0 0
možnosti
LW

Medussa

7. 5. 2008 21:59
Re: Hodně štěstí!

děkujeme oba, i Vám přeji pohodu a klid :-)

0 0
možnosti
JN

dajana.p

6. 5. 2008 23:29
Původně

jsem Vám chtěla napsat něco nelichotivýho, ale pak jsem si to nechala projít hlavou a uznala jsem, že už asi víte sama....

Těším se na pokračování, karmu jsem Vám dala.

Jana

0 0
možnosti
LW

Medussa

6. 5. 2008 23:39
Re: Původně

Díky :-)

fakt jen mohu zopakovat to, co už jsem tady někomu psala - otevření na jeden prst zvládlo do konce 9.měsíce velká spousta žen - nijak dramatický nález. Zvlášť když jsem byla ob týden na kontrolách a stav se průběžně lepšil nebo stagnoval.

Jenže...máte pravdu...v mém případě jsem do 9.měsíce nevydržela.

0 0
možnosti
LV

subaudition

6. 5. 2008 22:46
Působivý

hrozně emotivní.. těšim se na dalšíR^

0 0
možnosti
LW

Medussa

6. 5. 2008 23:01
Re: Působivý

Díky za podporu...

dopíši to do konce...potřebuji tohle prostě odvyprávět...

0 0
možnosti