Lea Winterová

Mám ráda:
kulturu Geiš a Samurajů - ruské autory a Chaima Potoka - Tao a Judaismus - Led Zeppelin, Guns and Roses a gregoriánské chorály - svou motorku a cestování - malování, fotografování a vlastně cokoliv, co mne inspiruje

Nemám ráda:
levicovou politiku - když se někdo "veze na systému" - ženy se scénářem "chudinky" - davy lidí

...a opravdu nemám ráda feminismus.
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4329x

Lea Winterová

Jak jsem potkala Philippe Starcka

Ten den jsme jeli s partnerem vybírat brýle. Abych byla přesná – partner si jel vybírat brýle. Měla jsem mu dělat jen poradce a kritika.

15.7.2008 v 8:00 | Karma: 31,54 | Přečteno: 5570x | Diskuse| Osobní

Lea Winterová

Zebry v pražském bytě

V tomhle příběhu vystupují tři postavy. Můj Kamarád, jeho nová Přítelkyně a já. Kamarád – je vlastníkem šlechtického titulu. Jeho otec má malý zámeček ve Skotsku (nebo Irsku? Haha). Známe se dlouho – z dob, kdy ještě neměl ten titul. Dělali jsme spolu na webdesignu. Vlastní spoustu rodinných „pokladů“ a chtěl předělat byt. Nová Přítelkyně – moc toho o ní nevím. Jen to, že měla „těžký vztah“ a proto se strašně bojí, že ji další muž bude využívat. A tak – aby ji Kamarád ujistil, že on je jiný – pral, žehlil, vařil... Po půl roce známosti nabídl Přítelkyni bydlení ve svém bytě (ji „chudinku“ strašná bytná vyhodila z bytu) a po měsíci ji požádal o ruku. O nic z toho si prý neřekla...

5.5.2008 v 22:17 | Karma: 26,80 | Přečteno: 3960x | Diskuse| Osobní